Your Trusted 24 Hours Businext Service Provider !

Blog

IN THE SPOTLIGHT: ANNE-MIEKE STEENSMA | BOUWINVEST

IN THE SPOTLIGHT: ANNE-MIEKE STEENSMA | BOUWINVEST

Naam: Anne-Mieke Steensma
Opdrachtgever: Bouwinvest
Rol: Customer Service Manager

Voor de zomer had ik een hele uitdagende opdracht als interim manager van het klantcontactcentrum van de Bijenkorf. In tijden van Corona waar iedereen ineens vanuit huis moest gaan werken, mega Sale alsof het iedere dag Black Friday was en dan zorgen dat de klant nog steeds premium bediend wordt. Een leuke, leerzame maar ook turbulente periode dus ik gunde mezelf een lange zomervakantie. Een van de voordelen van freelancer zijn!

Net op het moment dat ik wel weer zin had om aan de slag te gaan, werd ik benaderd door Jurrian van Freelancers United. De intake met Jurrian en daarna Marjolein gaven een goed beeld van de opdracht en vooral ook de mensen waar ik mee ging samenwerken. Je ziet dat voor hen het zoeken naar een persoonlijke klik net zo belangrijk is als uitvinden welke capaciteiten je hebt. Het gesprek bij Bouwinvest verliep ook goed en zo ben ik sinds een maand daar aan de slag als tijdelijk Customer Service Manager.

Bouwinvest heeft als een van haar speerpunten het verhogen van haar huurder tevredenheid. Er is al een aantal mooie stappen gezet. Zo is er een huurderportaal ingericht waar je zelf je huurzaken kunt regelen en een Klant Volg Systeem waar alle betrokken partijen in werken, dus 1 klantbeeld.

Het komende half jaar ga ik helpen de huurder tevredenheid nog hoger te krijgen door o.a. het inrichten van een nieuw klantcontact centrum, bepalen van een kanaalstrategie en verbetering van processen en communicatie. Mijn ruime ervaring in verandermanagement en Customer Care bij bedrijven als o.a. Vodafone en Samsung en als manager van het digitaal klantcontact bedrijf RIFF komen hier goed van pas. Hier tegenover staat dat ik alles leer over de voor mij nieuwe wereld van vastgoed en mag werken met een leuk gedreven team. Ondanks het feit dat ik alleen vanaf huis moest starten ben ik warm ontvangen door mijn nieuwe collega’s en inmiddels al weer aardig op stoom. Dat moet ook want als alles goed gaat gaan we half januari al live met het klantcontact centrum. Blij dat Jurrian mij gevonden heeft voor deze klus!